Nos, íme, a mi kis külön bejáratú premier pláne féleségünket is visszatérítettük.
Ezen a héten három produkció került besorozásra a csatasorba:
Az egyikben Catherine Zeta-Jones teszi azt, amelyet sok hozzá hasonló negyvenes évei derekát taposó társnői, a két Jennifer (Aniston, Lopez), és első ránézésre egy B kategóriás romkomban főszerepel, amiben egy bonyolult kapcsolatba gabalyodik azzal akivel nem kéne, de annyira azért még sem az, mert a végén úgy is összejönnek.-- ÚJRAKEZDŐK-,Szerelmes szingli szittert keres (újabb a magyarok sziporkázó kreativitásáról tanúskodó filmcím, yaay)
A többiekért rutinosan kattinsatok csak tovább.
A másikban, amely kivételesen nem amerikai, hanem francia nemzetiségű, két csajszi torka szakadtából, mount everesti méreteket öltő frekvenciával sikítozik- szóval a trailer megtekintéséhez nem szükséges felsőfokú francia tudás-, és derékig trappol a vérben. Amúgy, poénkodást kicsit félretéve: a franciák eléggé értik a dolgukat filmgyártás terén, tehát bizalommal be lehet rá seggelni a moziba/lehet elindítani a letöltést, már aki erős kedvet érez a horror és thriller műfajbeli bitang komoly alkotáshoz. Röviden: egy kislányt, Annát kiskorában elrabolják, fizikálisan bántalmazzák, majd eltűnését követően egy évvel később találnak rá, durva állapotban találnak rá. Időugrás: Anna felnő, gyönyörű nő lesz, s a megrázkódtatás kiheverésében is jó úton halad, ám az események közbe szólnak azzal, hogy felszakítják a régi sebeket. – MÁRTÍROK
És, elérkeztünk a heti főajánlatunkhoz, az EREDET-hez. A rendezés, és forgatókönyv együttesen mind Christopher Nolan (A sötét lovag) keze munkáját dicséri, legalábbis merem remélni, hogy dicsérni fogja. Főszereplőnek Leonardo Di Caprio lett megtéve, akinek azon túl, hogy a személye bivaly erős csajmágnes, mostanában kitűnő érzékkel szelektálja ki magának a jobbnál jobb filmeket. Mellette feltűnik még Ellen Page (akit szeressünk), Joseph-Gordon Lewitt Zoey Deschanel mellől kiragadva az 500 nap nyárból, és Marion Cotillard. (Róla csak annyit tudok, hogy nagyon szép.)
Természetesen a mozis széksorokat nem csak női hátsók fogják feltölteni, az ütős sztori-más különben nem is írnék róla-,gondoskodik róla, hogy a társadalom férfi tagjai is jegyet váltsanak rá a jegypénztáraknál. Ami valahogy így hangzana:
Di Caprio karaktere, az-az Dom Cobb főállású agyturkász, nem, nem pszichiáter, vagy ilyesmi, hanem a szó szoros értelmében véve: az emberek elméjébe, akkor mikor az a legsebezhetőbb, vagyis álmukban, gond nélkül be tud hatolni, és onnan titkokat kilopni, ugyanis ipari kémként ez a feladata. Egyszer azonban ennek az ellentétének a végrehajtásával bízzák meg: emléket kell valamilyen úton-módon beépítenie a célszemély agyába, és a bonyodalomnak ez a kiindulási pontja: ez a művelet nem valami egyszerű, az illető ellenfél csak egy lépéssel ugyan, de mindig előtte jár.
Csak annyit tudok még hozzáfűzni, hogy: akarom!
A másikban, amely kivételesen nem amerikai, hanem francia nemzetiségű, két csajszi torka szakadtából, mount everesti méreteket öltő frekvenciával sikítozik- szóval a trailer megtekintéséhez nem szükséges felsőfokú francia tudás-, és derékig trappol a vérben. Amúgy, poénkodást kicsit félretéve: a franciák eléggé értik a dolgukat filmgyártás terén, tehát bizalommal be lehet rá seggelni a moziba/lehet elindítani a letöltést, már aki erős kedvet érez a horror és thriller műfajbeli bitang komoly alkotáshoz. Röviden: egy kislányt, Annát kiskorában elrabolják, fizikálisan bántalmazzák, majd eltűnését követően egy évvel később találnak rá, durva állapotban találnak rá. Időugrás: Anna felnő, gyönyörű nő lesz, s a megrázkódtatás kiheverésében is jó úton halad, ám az események közbe szólnak azzal, hogy felszakítják a régi sebeket. – MÁRTÍROK
És, elérkeztünk a heti főajánlatunkhoz, az EREDET-hez. A rendezés, és forgatókönyv együttesen mind Christopher Nolan (A sötét lovag) keze munkáját dicséri, legalábbis merem remélni, hogy dicsérni fogja. Főszereplőnek Leonardo Di Caprio lett megtéve, akinek azon túl, hogy a személye bivaly erős csajmágnes, mostanában kitűnő érzékkel szelektálja ki magának a jobbnál jobb filmeket. Mellette feltűnik még Ellen Page (akit szeressünk), Joseph-Gordon Lewitt Zoey Deschanel mellől kiragadva az 500 nap nyárból, és Marion Cotillard. (Róla csak annyit tudok, hogy nagyon szép.)
Természetesen a mozis széksorokat nem csak női hátsók fogják feltölteni, az ütős sztori-más különben nem is írnék róla-,gondoskodik róla, hogy a társadalom férfi tagjai is jegyet váltsanak rá a jegypénztáraknál. Ami valahogy így hangzana:
Di Caprio karaktere, az-az Dom Cobb főállású agyturkász, nem, nem pszichiáter, vagy ilyesmi, hanem a szó szoros értelmében véve: az emberek elméjébe, akkor mikor az a legsebezhetőbb, vagyis álmukban, gond nélkül be tud hatolni, és onnan titkokat kilopni, ugyanis ipari kémként ez a feladata. Egyszer azonban ennek az ellentétének a végrehajtásával bízzák meg: emléket kell valamilyen úton-módon beépítenie a célszemély agyába, és a bonyodalomnak ez a kiindulási pontja: ez a művelet nem valami egyszerű, az illető ellenfél csak egy lépéssel ugyan, de mindig előtte jár.
Csak annyit tudok még hozzáfűzni, hogy: akarom!
Máté
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése