Egy újabb CW-s újonc: Secret Circle

. 2011. július 28., csütörtök
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Kevin Williamson, akit a Sikoly kultusz sequelért lehet felelősségre vonni, továbbá szintúgy oroszlán részt vállalt a Vámpír naplók készítése kapcsán, idén ősszel is szállít nekünk, ezúttal boszorkányosat, méghozzá sorozatot, amire bevallom, hogy a Bűbájos Boszorkák befejezése óta én igényt tartok, és most tessék, íme a Secret Circle.

Sajnos, a Comic Con-os visszajelzésekből az, az elszomorító konklúzió szűrhető le, hogy egy újabb szórakoztató bűnös szenvedély helyett, elég gyatra, sőt helyenként unalmas lett a végeredmény. Hm, ezt majd eldöntjük magunknak, addig is le lehet csekkolni hat darab elég jóra sikeredett karakter posztert a főbb szereplőkhöz, akik viszonylag nevesnek számítanak a szakmában: (Brittany Robertson (Life Unexpected), Thomas Dekker (Terminátor: Sarah Connor krónikái), Phoebe Tonkin (H2O), idősebbek közül meg Gale Harold (Hellcats), Ashley Crow(Hősök), azok akiknek a neve említésre méltó)
És, akit pedig annyira lázba hoztam, hogy netán kábé az egész pilot epizódot lelövő bővített előzetest is szívesen megnézné a sorozathoz, az ide kattintson.





4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eddig nem, de a poszterek - amik igazán elbűvölőkre sikeredtek -, láttán, egyre inkább nőtt az érdeklődésem a sorozat iránt. Úgyhogy, én is ott leszek a pilotnál :] (Bár, a boszi téma már épp eléggé untat és elcsépelt szerintem, de hát TVD alkotók keze van a dologban, szóval..)

Bebe, vagy Máté írta...

Elcsépeltnek, elcsépelt, ezzel egyetértek, de szerintem nem baj az, hogyha az egyes sorozat típusoknak van jelenlegi képviselője, és most ez a boszorkányosdi szerintem eléggé hiánycikk. xd Úgyvan, márcsak miattuk is nézős, a pilot legalábbis mindenképpen.

Máté

Névtelen írta...

én biztos megnézem a pilotot, márcsak phoebe miatt is, ugyanis kíváncsi vagyok az alakítására. na meg persze ha elnyeri a tetszésemet a sorozat akkor nézni is fogom.

Máté írta...

hát utóbbival szerintem mindenki így van:D

ads